Книга – це розвага і пригода. 

Вона здатна змусити нас плакати і сміятися. 

Книга може втішити і підказати вихід з важкої ситуації.

Графік роботи 

8:00 – 16:00

Технічний день – остання середа місяця

Мети бібліотеки

  • Формування навичок читання
  • Оволодіння бібліотечної грамотністю
  • Розвиток інтересів, здібностей і талантів учнів, їх умінь і навичок в ході добування необхідних знань

Завдання бібліотеки

  • Здійснювати освітню, інформаційну та виховну роботу серед учнів школи
  • Керувати читанням учнів: допомагати і направляти дітей у виборі книг для читання і самоосвіти, контролювати якість читання, активно впливати на формування читацького смаку, сприяти підвищенню культури читання.
  • Залучати в бібліотеку нових читачів.
  • Прищеплювати дітям прагнення до пізнання книжкового світу – одного з найважливіших засобів формування всебічно розвиненої особистості.
  • Продовжувати планомірну і систематичну роботу зі слабкими і мало читають учнями.
  • Втілювати в життя програму по пропаганді читання.

Послуги, що надаються бібліотекою

  • видача навчальної літератури
  • видача книг з абонемента (відкритий доступ)
  • робота в читальному залі

Рекомендації шкільного бібліотекаря батькам

Читайте дітям вголос з самого раннього дитинства.
Обговорюйте з дітьми прочитане, адже тим самим Ви виробляєте свої моральні уявлення про добро і зло, свою життєву позицію.
Перші книги повинні бути ілюстрованими, з великими, яскравими запам’ятовуються буквами і малюнками. Будинки потрібно мати словники: «Словник російської мови» і «Словник іноземних слів», орфографічний словник.
Потім придбати словники досліджуваних мов. З миром довідкових видань потрібно знайомити ще дошкільника.
Навичка постійного звернення до енциклопедій, словників, довідників виховується в ранньому дитинстві. Не проходьте повз невідомих слів, понять, назв, імен – в будь-якому тексті, насамперед у навчальних посібниках, не повинно залишатися «темних плям».
У домашній бібліотеці повинна бути художня література, особливо класична. Третє місце в домашній бібліотеці, після довідників та художньої літератури, займає власне наукова література, науково-пізнавальні та науково-популярні видання. Краще відразу купувати серйозне, іноді багатотомне, науково-популярне видання, яким користуватимуться в сім’ї багато років. Не треба хвилюватися, що книга «не за віком».
Відносно науково-популярної літератури повною мірою виправдовує себе принцип випереджаючого шкільну програму розвитку. Згадаймо, що в певному віці дитина ставить сотні питань. Погасити природний інтерес до всього непізнаного найпростіше, треба розвинути його. Далеко не завжди варто давати прямі відповіді. Можна разом поспостерігати, подумати, почитати. Якщо Ви відвідуєте бібліотеку, запам’ятайте: для бібліотечних книг вдома має бути відведене певне місце, наприклад, поличка. Якщо бібліотечна книга «розчиниться» серед інших, її знайти буде важко.
У деяких сім’ях є традиція раз на рік переглядати домашню бібліотеку, звільнятися від книг, зберігати які вдома марно. Але викидати нічого не треба. Ви вчините правильно, якщо віднесете їх в бібліотеку, якою користуєтеся. Якщо Ви не знаєте, на які газети і журнали Вам підписатися, зробите разом з дітьми візит у велику міську бібліотеку, яка одержує десятки назв періодичних видань. Ви ніколи не пошкодуєте про витрачений час. Разом з дітьми обговоріть і вирішите, які видання Вам виписати. Виховуйте у дитини культуру спілкування з книгою! Знайомте його з правилами дбайливого ставлення до книги, при необхідності організуйте невеликий ремонт.