27 березня 2023р. в гімназії №9 відбулося засідання атестаційної комісії І рівня. Комісія підвела підсумки діяльності 21 педагогічного працівника, які атестувалися 2022-2023 н.р., проаналізувала професійне зростання педагогів, підвищення рівня їх професійної майстерності, активізацію творчої діяльності вчителів та їхнє прагнення до безперервного здобуття фахової освіти. 5 молодих спеціалістам: Головльову В.Ю., Сидоровій А.М., Кальченко О.М, Гордієнко І.М. та Пєтковій О.Л. присвоєно чергові більш висові кваліфікаційні категорії. Атестаційна комісія І рівня надала клопотання до атестаційної комісії ІІ рівня про присвоєння вищої категорії , педагогічних звань та відповідність раніше присвоєним категоріям та педагогічним званням 16 вчителям гімназії.
Вітаємо колег та бажаємо усім учителям фахового зростання, креативності, творчих злетів та успіхів у їх педагогічній праці.
22 березня – Всесвітній день води (Всесвітній день охорони водних ресурсів) (World Water Day)
Щорічно, 22 березня відзначається Всесвітній День Води, проведення якого започатковано Генеральною Асамблеєю ООН у 1992 році. У всіх країнах світу акцентується увага на дбайливому ставленні до водних ресурсів.
До цього дня в Ізмаїльській гімназії № 9 з початковою школою вчителями природничих дисциплін були проведені різноманітні заходи, спрямовані на поглиблення знань учнів про воду, її властивостей, її значення та дбайливого ставлення до неї.
Учні 6 класів разом з вчителем географії Ігнаткіной Тетяною Вікторівною розширили уявлення про роль води в житті людей, поглибили знання про водні ресурси, закріпили знання про функцію води в організмі.
А для учнів 5-х класів Тетяна Вікторівна провела природничу вікторину, яка допомогла учням закріпити свої знання з зазначенної теми, а вчителю – перевірити рівень засвоєнних знань.
Вчитель біології Тіторенко Сергій Миколайович разом із шостикласниками склали пам’ятку бережливого ставлення до води в рамках уроку “Кожна краплина має значення”.
Для учнів 7 класу вчитель фізики Андрулайтіс Ольга Йосипівна підготувала інформаційні матеріали з метою підвищення екологічної свідомості і обізнаності учнів щодо проблем, пов’язаних з раціональним використанням, охороною та відтворенням водних ресурсів, приверненням уваги до проблем, повязаних з водними ресурсами.
А вчитель географії Пєткова Олена Лазарівна разом з учнями 7-х та 8-х класів розвязували проблемне питання сучасності “Чому необхідно економити воду?”
Для учнів 11-х класів вчитель біології Попелюх Ганна Василівна провела міні- лекцію – презентацію “Забруднення водного середовища і екологічні хвороби людства”.
День 22 березня дає унікальну можливість нагадати людству про надзвичайну важливість водних ресурсів для навколишного середовища і розвитку суспільства. Практичні зусилля можуть допомогти поглибити суспільне розуміння як проблем, так і шляхів їх подолання у цій сфері. Для досягнення позитивних результатів необхідно перетворити слова на зобов’язання і дії, чим постійно займається педагогічний колектив гімназії № 9 м. Ізмаїл.
Бережіть воду – піклуйтеся про майбутнє!
21 березня – Всесвітній день поезії
Поезія – це голос істини, голос правди,який єднає серця. Той,хто його чує, здатний піднятися на вершини духу,згуртувати не лише націю, а й об’єднати людство. Завдання поезії- розтривожити душу, примусити людину відгукнутися.
Поезія – це завжди неповторність, якийсь безсмертний дотик до душі. Про це сьогодні, у Всесвітній день поезії, говорила з учнями 6-7 класів вчитель української мови та літератури Сухарєва Т.С. Учні насолоджувалися поезіями, ділилися враженнями та емоціями.
Як не пригадати у Всесвітній день поезії творчість славетної української поетеси Ліни Костенко,яка 19 березня відмітила свій день народження. Учні 11- х класів разом із учителем української мови та літератури Нікіфоровою О.Д. слухали і читали вірші Ліни Костенко. Слухаючи її вірші, діти не могли приховати захоплення красою і вишуканістю її поетичного слова.
” Поезія- це свято, це любов…
Я лиш інструмент, в якому плачуть сни мого народу” ,-
так актуально звучали слова поетеси.
А поезія зарубіжних авторів Р.Бернса чи Лонгфелло на уроках Рибнікової М.Г. в 6 класах надихала учнів вірити в добро, свободу і незалежність, справедливість,насолоджуватися красою рідного краю.
Які б поезії сьогодні не звучали на уроках, всі вони вселяли дітям віру в майбутнє України, своє щасливе життя у вільній країні.
Шевченківські дні
Кобзаря дуже хвилює, чи згадують його любі земляки, покинуті Богом на милій Україні. Непереможна любов Тараса Григоровича Шевченка до народу й Батьківщини є взірцем щирого патріотизму. Поета карали, забороняли писати, малювати, навіть жити в Україні, але Кобзар не перестав мріяти про щастя й свободу Вітчизни.
Справжній патріотизм включає і любов до рідної мови. Тому поет так любив рідне слово, що було його зброєю в нерівній боротьбі з ворогами народу. Люблячи рідну мову, розвиваючи, творячи її, Шевченко плекав надію на краще для свого народу, своєї культури, свого суспільства.
Поет вірив, що український народ зможе здобути свободу, царизм повалиться. Душа Тараса Григоровича болить за Україну:
Та не однаково мені,
Як Україну злії люде
Присплять, лукаві, і в огні
Її, окраденую збудять…
Ох, не однаково мені.
Як не однаково нині нам всім. Про це говорили з учнями учителі української мови Сухарєва Т.С., Нікіфорова О.Д.,Балицька Н.Л. на уроках, присвячених пам’яті великого Кобзаря. Уроки-зустрічі пройшли цікаво, пізнавально, учні брали активну участь. Стає зрозуміло, що любов і віра у світле майбуття українського народу допомагали Шевченкові вистояти, перенести злигодні й поневіряння. Минуло багато часу, але поезії великого Кобзаря й зараз дивують, зачаровують сучасників, вчать відданості країні й безмірної синівської любові до матері-України.
Читацький флешмоб до 209-річчя з дня народження Т.Г. Шевченка
Анастасія Петрова, 2-Б клас, долучається до читацького флешмобу з нагоди відзначення 209-річчя з дня народження Т.Г. Шевченка
До 209-річчя з дня народження Т.Г. Шевченка
Напередодні 209-річчя з дня народження Т.Г. Шевченка учні 9-Б класу з учителем Шульгою Ж.Ю. обговорювали творчість поета під час уроку на тему: “У чому трагічність долі та святість жінки-матері у творах Т.Г.Шевченка”. Урок пройшов у День захисту прав жінок, тому учням було цікаво обговорити та порівняти також і права жінок у різні історичні часи та сьогодення.