Шановні учні 7-х класів, вітаю вас з новим навчальним роком!

Бажаю всім міцного здоров’я, успіхів у навчанні, мира та добра.

 

Ми з вами починаємо вивчення курсу «материки та океани».

З початку я пропоную всім виконати діагностичні роботи, метою яких є аналіз рівня засвоєння останніх тем 6-го класу: Гідросфера та Біосфера.

Я пропоную вам тестові та практичні завдання. Оцінювати ці роботи ми не будем, їх виконання виключно для того, щоб ми побачили, які у вас є труднощі з засвоєнням цих тем.

Всі питання, які у вас будуть виникати надсилайте за електронною адресою:

tataizmail2020@gmail.com

сподіваюсь, що ви виконаєте ці роботи самостійно.

Зошит з географії повинен бути у клітину, щонайменьше на 48 сторінок.

 

Діагностична робота

«Гідросфера».

I варіант

I рівень

(виберіть правильну відповідь)

  1. Найглибша западина(жолоб) Світового океану – …

а) Маріанська;

б) Курильська;

в) Філіппінська.

  1. Відокремлює Євразію від Північної Америки й сполучає Тихий океан з Північним Льодовитим …

а) Протока Дрейка;

б) Берингова протока;

в) Босфор.

  1. Одиниця вимірювання солоності води – …

а) проміле;

б) відсоток.

II рівень

  1. Що таке кругообіг води в природі?
  2. З яких частин складається річка?
  3. Як розрізняють озера за походженням їх улоговин?

III рівень

  1. В яких районах Земної кулі вода постійно перебуває в твердому стані? Поясни.
  2. Яке практичнее використання мають підземні води? Як у твоїй місцевості використовують підземні води?
  3. Чим низинні болота відрізняються від верхових?

IV рівень

10.Склади порівняльну характеристику двох річок за планом.

Дунай та ДНІПРО

 

 

II варіант

I рівень

(виберіть правильну відповідь)

  1. Найбільша річка України – …

а) Південний Буг;

б) Сіверський Донець;

в) Дніпро.

  1. У Світовому океані зосереджено … відсотків усієї гідросфери Землі.

а) 65;

б) 71;

в) 96,5;

г) 80.

  1. Найповноводніша річка світу – …

а) Міссісіпі;

б) Дніпро;

в) Амазонка.

II рівень

  1. Що називають гідросферою?
  2. За яких умов утворюються льодовики?
  3. Назви ознаки моря, затоеи, протоки.

III рівень

  1. Що таке живлення й режим річки? Назви основні джерела живлення річок.
  2. Порівняй умови життя планктону, нектону й бентосу.

 

  1. Під впливом яких сил виникають припливи та відпливи в морях і океанах?

IV рівень

  1. Склади порівняльну характеристику двох річок за планом.

Дунай та Дністер

 

 

План характеристики річки

1 Назва річки

  1. Басейн океану,до якого належить річка
  2. Місце витоку і гирла,напрямок течії
  3. Особливості будови річкової долини у верхній,середній та

нижній течії; наявність порогів,водоспадів

  1. Основні притоки річки
  2. Географічні пояси,що їх перетинає річка
  3. Види живлення річки
  4. Особливості водного режиму
  5. Господарське використання річки
  6. Проблеми господарського використання і заходи,що

вживаються для збереження вод річки

 

Бажаю успіхів. З повагою Тетяна Вікторівна